VERSOTS

150
DIABLES
TORRELAVIT

Anys de Versots

FM 2005
FM 2002
FM 2001
FM 2000
FM 99
FM 98
FM 97
FM 95

Les Fotos

Foc i LLum

Enllaços

Torrelavit
Amadeu Olivella

contador web

page counter

Pirotècnies

Antiga Casa Manel Estalella
Pirotècnia Igual
Pirotècnica Catalana

17 d’ag. 2007

FM 2006

NOVA GENERACIÓ


Bona nit malparits!!


Una nova generació acaba d'arribar

Torrelavit, ja podeu tremolar,

en bona forma heu d'estar

si el nostre ritme voleu aguantar

petards tirarem

i pel cul us donarem.


Les finestres haureu de baixar

i no tant xafardejar

el nas heu d'amagar

si no us el voleu cremar.


Aquest any triomfarem

i els diables puretas jubilarem

I els joves ja som aquí

Ja us podeu acollonir.


(diables vells): - Pallassos!!!


N'heu d'aprendre molt

no sabeu que:

"Sabe mas el diablo por viejo que por diablo?"

Els vells encara estem aquí

perquè tenim una sola cosa a dir.

Un que ens vam estalviar de posar a parir

aquest any si que el deixarem fi.



CARNET PER PUNTS


Com cada dia a tres de fondo del poble sortia

mentre tirava la colilla per la "ventanilla"

El mòbil em va sonar

Collons! hauré de contestar

quan amb el mòbil parlava

el cinturó no se'm cordava.


Mentre conduia

l'anís del bar de la maría em repetia

i al arribar al transformador

allí em vaig trobar la policia

i em van dir : Bon dia!!


Amb la turca que portava

i amb lo poc qie m'aclaria

no m'en vaig adonar

i la boquilla de "soplar" a la boca ja tenia

1,25 em van posar

al colegi era Molt Deficient

però aquí em van posar "sobresalient"


Un foto em van ensenyar

amb el mòbil a la mà

i la colilla a mig tirar

de puta mare vaig quedar

fins i tot el gest de Ronaldinho els hi vaig dedicar.

Amb matemàtiques sóc molt dolent

però la suma que em van fer

la vaig pillar ràpidament.

3 i 3 son 6

6 i 6 son 12

1 12 soon 24

i no podré conduir fins al 2044.


I després a treure't el carnet de conduir

quan em tingui que examinar

els nets a l'autoescola m'hauran d'acompanyar

" la distáncia entre ejes de un vehiculo pesado es

de 4 metros i 45 centímetros"


La mare que em va parir

l'anís aquell no el paro de maleïr

això del carnet per punts

no se que el va parir

però si fos per mi

a cinc metres sota terra el fotria a dormir


P.D. Maria tanca la parada

si no el mossos seran els que et fotran la calerada.


ADF ( Foc a la barraca)


Control Vilafranca, Control Vilafranca

Aqui ADF Torrelavit, canvi.


Collons! No va bé això

canvia les piles que això no funciona, collons!


Molts mitjans veu demanar

i amb un walki-talkie us veu quedar,

prepareu mangueres i cubells

i si es cala foc amagueu-vos sota un roc.


Un tot terreny veu demanar

però amb una bicicleta us heu de conformar

el foc heu d'esperar

perquè no teniu collons d'arribar.


Aqui d'incendi no n'hem vist mai cap

I ara que us hi heu posat

ho deixareu tot arrasat


Una regadora portareu

perquè de camions pocs en veureu

si pel bosc voleu anar a passejar

en collir espàrrecs us haureu de conformar!!


ESPECULATION


El nostre poble es deia Terrassola i Lavit

al cap d'uns anys va passar a dir-se Torrelavit

I ara el canviarem per Pis Petit


La Pineda Nova

A l¡entrada torres molt maques s'hi van fer

però a la que baixes una mica el carrer

veus la merda pisos que hi van edificar

i se't treuen les ganes de comprar.


Pisos petits i mal acabats

Construïts amb totxos trencats

I s'hi entres una mica despistat

segur que se't cau un llum al cap.


La zona VIT de Torrelavit se l'emporta la Pineda Vella

Que hi estan fent uns pisos de meravella

el lema es: Compri car i petit

Vingui a viure a Torrelavit

1 m2... 6000€

40 m2... X

resoleu el problema

i sabreu de quina orma es pren el pèl

A la Pineda.


El Casc antic del poble voleu reformar

i el mateix sistema de la Pineda Vella volen implantar

Ca la Constància ja tremola

perquè veu venir l'excavadora.


El carrer Major, farà molta por

Molts cotxes hu haurà

i la brigada de groc ho pintarà

Ajuntament on haurem d'anar a aparcar?

Ni a les hortes s'hi cabrà

amb els gratacels que hi voleu edificar.


Del Vilet no en volem ni parlar

amb la de vegades que heu dit que el volieu arreglar

tot el veïnat fins els collons està de les costes que ha de pujar.

Ni les cabres hi volen passar.

I la volta el pastor ha de donar

I de pas tot el poble emmerdar.


Ajuntament ja està bé

egipcis al carrer

constructors, promotros i sobre tot regidors!!

les butxaques omplireu

però en aquesta vida tot té un preu

crec que tranquils no dormirem

Malparits!

al nostre poble no hi volem crits!!


PISCINA


A les 11 m'he llevat

i a la piscina he baixat

al bar volia esmorzar

i amb un pam de nas em vaig quedar

al trobar-me el bar tancat.


A la taquillera no vaig trobar

per tant de gratis vaig entrar

a ues socorristes em vaig trobar

COLLONS QUINA APALANCADA!!!

una tota tirada

i l'altre mig escabellada.

Quin exemple voleu donar?

El pausa canya us fotrà!!


Una mica més i m'ofego

Socorrista " aviam" si fots el pego!

no estiguis tant a la barra

que t'estàs quedant a la parra!


Xaval, et penses que de tu ens hem oblidat?

doncs no! amb tu també em pensat

no tan xulejar i mes currar

que aqui els vacilons ens els passem pels collons.


FITIPALDIS


Per veure la Formula 1 noc al que esperis al cap de setmana

només fa falta que et donguis una volta per la contrada

"Pole Position: Shumacher!!"

"2nd place: de la Rosa"

"3ed place:Alonso"

"4rt position: Montoya"

"5ª position: Raikkonen"


La carrera comença!!!


Shumacher arranca

a fondo pujaves

mentre els mossos no t'esperaves

el radar et va pillar

i a la foto una cara de tonto et va quedar

Sembla que merda vagis trepitjar

perquè el carnet no et van retirar

per un dia et vas salvar

on volies anar , animal?

Al final a algú li faràs mal

El Shumacher et va agradar i un cotxe vermell et vas comprar

Sort que pel Ferrari no et va arribar

i amb un golf de merda et vas haver de conformar.


De la Rosa el Clio va arrancar

i al Bar sense problemes va arribar

els cubates de la Loli et van fer tremolar

i les faroles aplanar

vas veure la il.luminació

i se't va quedar davant el capó

sort que mica en mica et vas anar frenant

sinó no ens deixes ni el banc.


L'Alonso arranca bé

i la primera corba ja no la passa bé.

A fondo va i a la primera vella ja ha fet xisclar

ja no et volem dir res mes

perquè cada any fas el mateix

ves a un circuit a fotre gas

sino al final a algú aixafaràs.


Montoya

un TT et vas comprar

i el primer dia et vas tenir que fugar

com el Torete anaves

mentre la poli al darrera portaves

casi aixafes a un picoleto

i per això et van posar un cepo

els pneumàtics els tens nous

perquè del garatge no el mous.


Raikkonen

els treballadors anaves a buscar

però no hi vas arribar

per on collons vas saltar

per al torrent anar a parar?

tant ràpid que hi vas confiar

no li vas preguntar si sabia frenar


Bueno cabrons deixeu el gas

si no potes enlaire el cotxe us fotrem

i foc us calarem!!


BAR EL FORN D'EN PEP

( especialitat en tapes variades i ensalades que t'hi cagues)


Al bar de dalt vaig anar

i una top model em vaig trobar

em va fer agafar gana

i un entrepà és el que m'entrava.


Tot vergonyós el vaig demanar

i van haver de trucar

mentre el van demanar

sense bateria es va quedar.


I quan va arribar

amb dos talls de fuet me'l va portar

i a sobre el trajecte em volien fer pagar

quan la meva gasolina

vaig haver de cremar.


20 cèntims més em volien clavar

quan l'entrepà m'el van portar sense sucar

que collons s'han pensat?

Me l'haurien d'haver regalat


Com que amb gana em vaig quedar

al bar de baix vaig haver d'anar

I amb un pot de pintura vaig ensopegar

i el cable del telèfon al coll s'em va enredar.


- maria que hi ha per dinar?

- Deixem estar que haig de pintar!!

- Rayo, que hay de picar?

- Un pico y una pala te voy a dar!

- sabes...jejeje a estas horas vienes al bar??

- i de menú?

- Como mucho te pongo un vermuth


Mentre esperava el menjkar

a la terrassa em vaig assentar

i a la cadira més merda no hi vaig poder trobar

i a la taula no us ho vull ni comentar.


Calla! ja surt la Maria

el menjar ja em deu portar

Collons! passa de llarg

I les plantes es fot a regar

al sentir les taules xerrar


Al final em vaig cansar

i un café vaig demanar.


- Arasa

- Collons es clar!

- un momeeent...

- Va Pere que haug d'anar a treballar

- Vols dirrrr???


Les 4 em van tocar

i no vaig poder ni anar a cagar

perquè el menjar ni el vaig olorar.


Bon profit!!!


EL PUTU CIVISME


Sis mesos mes tard...


Merda! 15 fallos m'han posat

el putu carnet de conduir no he recuperat

la de la distància entre eixos he fallat

tot cabrejat un pitillo em foto a fumar.


- Perdone, aqui no se puede fumar


Collons!! la mare que em va parir

al bar del davant m'en vaig anar

i allà tampoc es podia fumar

cansat al lavabo m'en vaig anar

i allà si el cigarro em vaig engegar

amb la mala sort que un Mosso va entrar

i 300€ em va clavar.


Un taxi vaig agafar

i cap a Vilafranca m'en vaig anar

para!! que tinc ganes de pixar

mentre me l'estava espolsant

el taxi va marxar.

I una patrulla va arribar

i una altre recepta em va deixar

I 300€ més a sumar.


Mentre la cremallera em pujava

vaig començar a caminar, caminar

una senyoreta em vaig trobar

Collons! que bona que està

per 20€ diu que m'ho pot arreglar.


Quan me la va començar a tocar

la placa em va ensenyar

nena, primer acaba la feina

i després comencem a parlar

Els collons me'ls tocava molt bé

policia havia de ser!

300€ més i cap al carrer

Cap a casa m'aniré

per veure si allà algo em deixen fer.


Al lavabo la dona em va anar a fer fumar

i ala tassa em vaig pixar

la dona, quan es va adonar

la vaig intentar apretar

i la maleta em va donar


Al torrent m'en vaig anar

I allà SI!

Vaig fumar!

vaig pixar!

Vaig cagar

i SI me la vaig tocar!!

COLLONS!!!


Visca la Tura!!!


VARIS


EL DIARIO DE ANTONIO


a la tele vas anar

i amb un " va ser que no" vas tornar

i pel camí te la vas haver de tocar

però quan vas retrejar la contrada

i vas arribar a Igualada

Collons! ja he trobat la mitja taronjada

la camiseta ja podrás llençar

perquè al final l'eina has aconseguit ensorrar.


EXCAVACIONS JAPÀS

(quan el vegis amb la pala t'espantaràs)


Quan vegis la JCB passar

posa't a tremolar

anem a fer esplanades

ja veuras quines cagades

anem a fer fonaments

que tots marxarem correns


Que te l'has comprat

per jugar o per treballar?

Que fins i tot per anar a fer el café

la treus a passejar.


O la vols per anar a lligar?

a la pala totes les pujaràs

quan surtis del Luz de Gas.


No vegis com lligaràs

I a totes les nenes a casa t'emportaràs..


AJUNTAMENT ORF


Collons!

El Pere hem trobat

com t'has aprimat

la panxa has baixat

però pel gimnàs no has passat.


Quina dieta has seguit

la de cucurucho?

" Comer poco i follar mucho?"


Entre classe i classe de la moral te n'oblidaves

pels passadissos les arrambaves

i sote els pupitres t'amagaves.


Tots els condons t'hem pagat

amb el mes de vacances que t'has agafat

que no sabies que ja havies plegat?


Els principis pel forru t'has passat

de la religió que has ensenyat

el cucurucho t'han xupat

i unes banyes de metro has posat.


No sabem com dir-te

Alcalde, ex-alcalde o MACHOMEN

perquè el poble no s'ha informat

al 3 de vuit un escrit hi havia

cap reporter del CEP ho sabia?

Aprenents! no cal que perdeu el temps.


L'any passat ens vas enganyar

una depressió ens vas fer colar

i dos versots vam haver d'anular,

mentre tu el ninot no deixaves respirar.


Vaselina no paraves de comprar

i no era per la calba fer brillar

El capellà les mans al cap es va ficar

quan et va sentir gemegar

i un sermó a missa et va dedicar

germans renteu-vos les mans.


I ara que de l'Ajuntament has plegat

als Diables hi ets ben acceptat

el nostre Alcalde podries ser

perquè tan malparit no ho és ni en Llucifer.


Germans aneu-vos'en en pau

i aquesta nit foteu un bon clau


Amen!!! jajaja


---------------------------------------------



Diables de Torrelavit

Pàgina Principal