VERSOTS

150
DIABLES
TORRELAVIT

Anys de Versots

FM 2006
FM 2005
FM 2002
FM 2001
FM 2000
FM 99
FM 98
FM 97
FM 95

Les Fotos

Foc i LLum

Enllaços

Torrelavit
Amadeu Olivella

contador web

page counter

Pirotècnies

Antiga Casa Manel Estalella
Pirotècnia Igual
Pirotècnica Catalana

18 d’ag. 2007

FM 2007

Bona nit malparits!!!

Aquest any estem molt contents

perquè per trobar temes no ens hem hagut d'esfroçar gens.

Iaies ara que han vingut eleccions
us heu aixecat més els faldons,
els candidats heu rebut
quina llepada els hi heu fotut.
Mentrestant els vostres homes se l'han estat remenant
mirant les nenes que al var anaves entrant.
Tots sortireu ben escaldats
des dels casats fins als menys votats.
Els de la barra estigueu ben atents
perquè acabareu contents.
Des de l'infern
fins al poble més ben parit
DIABLES DE TORRELAVIT!!!

NUNCA MAIS

A Torrelavit el Prestige va arribar
i l'entrada nova ens va emmerdar
tots com a putes a còrrer:
la Guardia Civil, els Mossos, els forestals...
I la brigada no hi faltava, dins d'aquella merderada.
A St. Sadurní de merda vas carregar
i a Torrelavit et vas deixar anar. Cabró!!
El Rush ja et podia anar esperant
mentre les hores anaven passant.
Desgraciat! No et vas adonar
que a dins el poble vas haver d'entrar?
SuperNet extres va haver de fer
per netejar-nos tota la merda del carrer,
amb tres dies no en va tenir prou
i en va haver de venir nou.

HAS JUGAT AMB FOC I T'HAS CREMAT!!

Al Kasal la festa començava
i el Galialonso motors escalfava,
amb l'alcalde a xupitillos vas competir
i la victòria de res et va servir. Pallasso!!!
Mentre anaves cap a Sant Sadurní
et vas trobar un cotxe amb el pirulí,
i allà et volien fer quedar a dormir,
perquè et van fer bufar
i no se quant collons vas donar.
Desde el Kasal es va decidir
qui era el que anava mes fí,
per poder-te venir a recollir.
Cada any t'ho hem de repetir?
La mare que et va parir!
Sense carnet t'has quedat
i un taxista t'has buscat!

EL BUENO, EL FEO, EL MALO.... Y EL DESCONOCIDO

Temps enrere ens hem de remuntar
per tot poder-ho explicar.
Reunions secretes organitzaveu
i nous partits creàveu.
Un "topu" a cada partit devieu tenir
perquè l'endemà al matí
al Cep tots ho podien llegir.
La pre-campanya va començar
i tots els partits es van barallar
pel millor puesto poder arreplegar
i el vostre careto poder-hi penjar.
Més d'una nit no vaig poder dormir
La mare que us va parir!
Els mitings van arribar
i els aiaos a primera fila es van ficar.
Rucs! No sabeu que nomès hi van per endrapar?
I desprès al del costat li han de preguntar
el que acaben d'explicar.
Molts simpàtics us vau tornar
4 dies abans d'anar a votar.
per la familia preguntàveu
i no sabieu ni de qui parlàveu.
Per la iaia Antonieta veu preguntar
- Collons! fot 10 anys que la varem enterrar!
El gran dia ha arribat
i tots amb el culet ben apretat.
El general R.R. a les 6 es va llevar
perquè al llit nop s'hi podia estar,
i no és per la puntada de peu que la dona li va donar.
No t'aixeques tant d'hora ni per anar a treballar!
Però aquell dia els culs havies d'anar a llepar.
Al bar vas anar a esmorzar
i al subcomandant R.C. et vas trobar.
El sergent A.B. a la cita no hi va voler faltar
i ell també s'hi va apuntar.
R.C/A.B.: - Qué pasa forastero? Este pueblo es demasiado
pequeño para los 3
R.R.:- Sou vosaltres els que sobreu, no veieu que perdreu.
Voleu que ho arreglem abans de votar?
A xupitos no m'ho vull jugar
que un cop em van volcar.
R.C.: Em presento jo Catalanet
i vaig amb el cul ben net.
A.B.: Pues jo sóc el Bisbal
i vaig de pal.
( Al del Pe Pe no l'hem posat
perquè no sabem ni qui és el que s'ha presentat)
Tots tres agafadets de la mà
cap a les escoles van pujkar
per tothom saludar
i la seva cara bonica ensenyar.
L'hora xunga va arribar
i a cops de colze a les escoles van entrar.
Sort que hi havia la Guardia Civil
que els va poder separar.
( El del Pe Pe potser hi era,
però no sabiem qui era)
El resultata ha arribat
i el de sempre ha guanyat.
desprès de tanta tonteria
no l'hi han pogut treure la majoria.
Mora que el del Pe Pe ho ha intentat
( potser et faltava una mica mes de propaganda nanu!)
Algun cartell mal posat
potser t'hagués ajudat.

CAN PIXA!

No cal que parlem de la Maria
perquè cada any és la mateixa porqueria.
Aquest any t'ho has currat
i unes espelmes ens has deixat,
però del nostre versot no t'has lliurat.
Durant tot l'any t'ho has currat
llàstima que el sucre al final se t'hagi acabat.
Una llista de preus et volem demanar
perquè el personal ens pugui cobrar.
El Pere no ens ho hagi de preguntar
i el Rayo no ens pugui enredar.
Una prova vam voler realitzar
i una mitjana a cada un li vam demanar.
Pel Rayo vam començar
i 2 amb 50 em volia clavar.
L'experiment va continuar,
i a la Loli li vaig demanar.
- Que te pongo?
- No me pones nada!!
I allà em vaig destrempar,
i aixòi que de la Catania venia
i ben dreta la tenia.
Mentre la mitjana bevia
el preu li vaig preguntar
i per no haver de rumiar
2 euros em va demanar.
La jefa va arribar
ara el preu si que sabré.
Mentre els diners li donava
ella ja marxava.
- Mestressa que em pots cobrar?
- No, que he de regar i així els de fora poder escoltar
- Pedra que pots cobrar?
- Que tens?
- Una mitjana Pedra.
- Quan val?
El preu em vaig haver d'inventar,
i al final 1 euro de merda li vaig donar,
i ell amb una sonrisa em va abandonar.
CONCLUSIÓ:
De tantes mitjanes demanar
la taja vaig millar.
A l'Einstein ajuda li vaig demanr
per preu poder esbrinar.
SOLUCIONS:
a- Ves a un altre bar i acabarás millor.
b- No li demanis mai al Rayo
c- Volem una llista de preus ja!
d- La competència ha d'arribar i amb aquest putu
monopoli acabar!

KAL-K ( Milu)

- mama que no hem de dinar??
- Nen, ves a Kal-K a buscar el pa.
Bufff!!!
A la porta vaig arribar
i 3 persones m'hi vaig trobar.
Collons, vaig pensar
ràpid anirà i aviat podré dinar
però la novel.la va començar!
- 2 tiquets pel sopar del Barri. Vaig sentir
mentres jo em volia morir.
El menú li va començar a explicar
i jo que només volia una puta barra de pa!!
Quan la primera va sortir
pensava que més rà`pid ho podria enllestir.
La següent 2 rodons va demanar
a dins el forn els devia anar a buscar.
Quan els va pujar
els hi va fer tallar,
i la màquina va haver d'engegar
i perquè s'escalfés... 3 hores més!
Llavors les bosses de plàstic no trobava
i el pa ja s'assecava
Quan ho va aconseguir embolicar
es va posar a contar
i 5 eures li va clavar.
Quan la segona se'n va anar
ja no sabia si volia el pa o el berenar.
Ara li tocava a la tercera,
- que vaja una puta xafardera!!!
de Vilafranca es volia informar
i la rossa es va escaquejar.
Jo només volia una puta barra de pa!!
Dóna'm el pa sense tallar ni embolicar
que ja és hora d'anar a sopar.
I euro i mig em va cobrar
pel forn pijo de Vilafranca
poder subvencionar.
A casa vaig entrar
i la mare un consell em va donar:
- Nen la pròxima vegada ves a les eres
que són més properes.
Com no espavileu
i les dependentes no canvieu
a Vilafranca ni un rosco menjareu.

ARENES MOVEDISSES

Al poble he arribat
i una entrada apedaçada m'he trobat
a poc a poc baixava
i un semàfor vermell m'esperava
Collons! On estic?
Això és Torrelavit??
Mentre un verd es ficava
un canutet em liava
i el fill de puta que no canviava.
En verd es va ficar
i una excavadora al mig s'em va creuar,
allà em vaig desesperar
i vaig començar a pitar.
Un Hammed em va venir
i no se que collons em va dir:
- Que quieres? Que pitas? No ves que no puedes pasar?
- Collons, vull passar, que he d'anar a dinar!
Sort que el de Cal Didalet m'ho va traduir
per poder-me jo aclarir.
perquè ell s'hi va florir
controlant les obres del carrer del Molí.
Al final em van deixar passar
però amb el Didalet vaig haver de negociar.
Quan a casa vaig arribar
ràpid vaig haver de dinar
a mig café, ploure vaig sentir
Collons! prou que ho vaig maleis
perquè al carrer del Molí
el cotxe fotria a parir.
A poc a poc anava
perquè ja sabia el que m'esperava,
el semàfor desconectat estava
i jo als xinos el turnu em jugava!
Mica en mica tirava
i al primer bot mig cotxe em deixava
la segona ficava
i el cotxe em patinava.
Collons! En ve un de cara,
ara que puc fer?
Fotrem a Cal Ferrer?
Sort que el Hammed encara hi era
i li deia:
- espera, espera!
Un putu municipal semblava
que tot el tràfic controlava.
I quan per fi el camp de patates vaig atrevessar
els punts em vaug haver de jugar
per a l'hora poder fitxar.
Ahh!!
I ara per acabar
els veïns tot ho han hagut de pagar.
I això que al principi
els hi van dir
que per la patilla els hi podia sortir.
Volem el Didal com arquitecte municipal!!!

MOSSÈN, qué t'ha passat?

De nit mentre dormies
cops de porta senties
Jesús et pensaves que era
mentre et fotien la cartera,
No te'n vas adonar
i fins i tot els calçotets et van robar.
Saps que des del infern
nosaltres sempre t'"apoyarem"
I ara mossèn et volem deixar
perquè amb aquest mal parit ens hi volem cagar.
Fill de puta!!
Tota la "bacina" et vas emportar
de quatre velles que hi van a predicar
segur que no hi vas trobar
ni per Kal-ka anar a comprar el pa.
Quins collons tenia
per anar a robar a Santa Maria.
Ni Llucifer els tindria
aqui et deixem
i a la merda t'enviem.

PERRA BOLUDA

La taquillera s'ha traslladat
i a la piscina s'ha instalat
tota la familia t'has portat
i la caseta del gos només t'ha faltat.
Al xuxu un picadero li has trobat
i al magatzem l'has tancat
perquè allà l'hi puguin clavar
i les penes poder ofegar.
Marrana, tu vas voler fer el mateix
a la reixa dels xiprers.
Què t'has pensat que vens a fer?
a follar o a treballar?
Perra, no sé qui és més gos
tu o el xuxu aques asquerós!

DESTRUCCIONS

Cal Tresó ja heu tirat
i 1000 ratoneres hi heu edificat
tanta gent on haurà d'aparcar?
Al Hammed del carrer del Molí l'haurem d'avisar
perquè tots els cotxes pugui col.locar.
Si comencem així a la Pineda Vella
al final tot semblarà Marbella.
Cap a la Pineda Nova ens traslladem
i un bon merder ens trobem.
No sabem ni que fareu
però de moment tot ho desgracieu.
La muntanya us heu menjat
per fer bases per tota la comunitat.
ja veureu com s'omplirà la piscina
quan la riera baixi fina,
i teniu sort que Cal Ferrer ja no tira
sinó haurieu d'anar amb mascarilla.
El puzzle heu acabat
i la Pineda heu completat.
El nom s'haurà de canviar
perquè de pins no se'n poden ni trobar.
Quan has cobrat caganer?
per fer tot aquest merder?
El carrer del Molí l'hem deixar
perquè un versot sencer l'hi hem dedicat.
A Terrassola esteu a punt d'arribar
i el rellotge de sol serà el primer que caurà.
Quan has cobrat caganer?
per fer tot aquest merder?
El Casc antic voleu modernitzar
pel primer bloc de pisos alçar,
allò no se que collons semblarà.
Fins on voleu arribar?
per St. Pere haurà de passar
si a Kal-K vull anar a comprar el pa.
Quan has cobrat caganer?
per fer tot aquest merder?
Cap al Vilet hem baixat
i una guarrilla ens hi hem trobat
Collons, el pessebre si que l'heu canviat!!
El caganer on l'heu posat?
A la butaca presidencial apalancat!!
I des de allà tot el poble ha emmerdat
Quan t'han pagat? desgraciat!!
Per anar al carrer del Bosc
pel pont he passat
i me l'he trobat tot rovellat
- Quans anys fa que l'heu restaurat?
que el volieu tunejar
que uns neons li heu posat?
Volem el Didal com a arquitecte municipal!!
Per les Eres volia passar
i una puta valla em vaig trobar.
una patada li vaig clavar
i el meu camí vaig continuar.
A la figuera m'hi volia enfilar
i ... collons! ja no la vaig trobar!
molts anys hi ha sigut
i vosaltres amb un dia l'heu vençut!
Tot el terra heu aplanat
i el Japàs ni una roda de l'excavadora hi ha posat
que no l'heu avisat??
Aquests pijos de merda vindran
i pel cul ens donaran!
Moraletja:
* La construcció és corrupció
* Si voleu viure bé, alcalde heu de ser!
* I si voleu un pis a les Eres, negocieu amb el Goteres.
* No més pisos cabrons , que se'ns estan inflant els collons!!
Nois la cosa està molt descontrolada
param-la d'una puta vegada!
Si continuem d'aquesta manera
Torrelavit deixarà de ser el que era!

DEL CEL A L'ESTEL

A Torrelavit una nova moda acaba d'arribar
i es que tothom es vol casar.
El Mr. Verge ho va proposar
i els joves s'hi van apuntar
a portar a les seves femelles a l'altar
Rucs! No veieu que s'ha acabat el cardar!
Pel més xulet volem començar
que el bar va fer tirar
per un piset poder-se muntar
i a son pare fer currar.
Domènech gran a tu també t'ha tocat
a St. Pere t0has instal.lat
i Torrelavit has traicionat.
El casament, collons!
Quin festival , semblava una bacanal.
Cap a la Pineda la moda també ha arribat
Ai! Albeta t'ens has casat
poc t'ho has pensat
i ben ràpid l'has lligat.
Cal Gomes també s'hi va apuntar
perquè la pubilla es volia casar
i el papà tota la pasta s'hi va deixar
però encara n'hi van quedar.
I ara per acabar
del Mr. Verge volem parlar.
Ara ja t'has casat!
Collons, com t'has afanyat malparit!
aquesta d'Igualada no l'has deixat escapar
perquè guerra et deu donar,
i qui sap si la tornaries a arreplegar.
Parelletes, ja us trobareu quan no us entengueu
i ràpid us divorciareu.
Pels passadissos del Estel us hi trobareu
i allà fareu veure que no us coneixeu.

EL TRACTOR AMARILLO

Ghhhg.... ghghg Control Vilafranca
Control Vilafranca, això ja tira!!
Ara ja sabem de què serviu
perquè al programa ens ho aclariu
carai! Quanta informació
per una merda de camió
que és de l'any de la picó!
Un GPS haureu de demanar
per l'Arboçar poder travessar.
teniu molts collons
i us volem felicitar
perquè si amb aquest camió
foc voleu apagar
ho porteu prou clar!!
Perquè l'ADF pugui funcionar
els Diables l'haurem de liar.
La riera assecareu
amb aquest trastet que porteu
un pantà al Bitlles haureu de construir
si a la piscina voleu anar a omplir.
Potser una miqueta ens hem passat
però us ho heu currat... el camió ha quedat ben pintat!
perquè molts focs pugueu apagar
molta sort us volem desitjar!!

BUSTIA

A LES FOSQUES


Epppp
Tots a ballar!!!
Collonsssss!!!
Si a la pista a palpentes hem d'anar!

Cagüen tot el que es belluga
on son les bombetes de colors??
i les banderoles ???
Les hauran fet servir
pèr ajugar-se les titoles!!??

Comissió...
que en feu dels calers?
Ajuntament...
esteu perdent els papers...!!!

Vinga... va... som- hi i a ballar!!!
Que bé...aquest any amb la parenta
al bell mig de la pista podré cardar!
I les marujes bellugar el tipet
i les mamelles fer anar!!!
A les fosques tot es val!

Ball del fanaleeettttt!!!!
tothom les espelmes hem d'anar a comprar
i així la pista podrem il.luminar,
i amb els calers que es recullin
l'any que bé
per comptes d'un sarró pel ruc
una frontal ens podreu regalar!!!

Salsa, rumba i rock and roll
pasodobles i un valset
i...
patapam pim pum pam pet!!!!
A les fosques
i tothom quiet!!
No passa res!!!
Tot controlat!!!
pero el bon rotllo ens ha tallat!!!

Quins collons
ara que començaba a estat tot
tan “animat”
els “focos” ens han posat
i ens han fotut l'intimitat

- Nenaaaaa...el cul ja no et puc tocar!!!
q la veina ens pot mirar
i després criticar!!

Quatre gats i gates maules
a la pista s'han quedat
bellugant-se tot fent veure
que aquí...
res no ha passat!!!

Ajuntament...
això va malament!
Comissió...
dona la cara i surt del racó!!

Foc a la barraca!!!
i una bona traca!!!

VISCA ELS DIABLES DE TORRELAVIT!!!

---------------------------------------------



Diables de Torrelavit

Pàgina Principal